Results 1 to 12 of 12

Thread: Call of Duty : WWII

  1. #1
    Join Date
    06-03-12
    Location
    Sydney, Australia.
    Posts
    2,280
    vCash
    44600

    Call of Duty : WWII

    PLEASE Don't fuck this up Activision.





    SO KEEN!

  2. #2
    Join Date
    02-03-12
    Location
    Poland/Lodz
    Posts
    3,732
    vCash
    6500
    Sledgehammer Games + Activision money grabbing campaign. Seriously having hopes for CoD to be good again is like wishing for cancer. No one wants it. This franchise should die and be reborn under different name.

    Same goes for Battlefield sadly. BF1 turned out to be quite a bit of disappointment .

  3. #3
    Join Date
    02-03-12
    Location
    Poland/Lodz
    Posts
    3,732
    vCash
    6500


    Same old shit, just reskinned lol.

    If anyone buys this and pays Activision to make more of this shit, sorry, you're beyond hope. Just die out. . Sledgehammer cannot make proper CoD. The rights belong to Infinity Ward. Period. They made best COD ever (MW2).

  4. #4
    Join Date
    03-03-12
    Posts
    2,590
    vCash
    5200
    Don't be a misery guts info0, looks fab.

    I don't like the modern ones so this looks well cool.

    We have Battlefield 1 on the PS4 my son plays and it's wicked, fun playing in WW1 era and playing WW2 era looks awesome.

  5. #5
    Join Date
    02-03-12
    Location
    Poland/Lodz
    Posts
    3,732
    vCash
    6500
    Quote Originally Posted by Cam F View Post
    Don't be a misery guts info0, looks fab.

    I don't like the modern ones so this looks well cool.

    We have Battlefield 1 on the PS4 my son plays and it's wicked, fun playing in WW1 era and playing WW2 era looks awesome.
    Mate if you have played every previous CoD you would see they didn't do jack shit here. They just want to share a cake of popularity with BF at the moment and I don't even say BF1 is great. It's not. Hell, it won't be played much even with DLC they release soon, as in November... Everyone from my own clan will be switching to Battlefront 2. Yep, Star Wars is not for everyone, but even IF people don't like SW and like good multiplayer game should look there.

    CoD is same old shit. No vehicles in multi, small maps. Has been like that for over a decade now and sadly, Activision is milking on CoD fans cause they know they will still buy it without even trying hard.

    Sorry if above post sounded harsh.

  6. #6
    Join Date
    06-03-12
    Location
    Sydney, Australia.
    Posts
    2,280
    vCash
    44600
    PRE-ORDERED

  7. #7
    Join Date
    31-10-11
    Posts
    21,272
    vCash
    3000
    Hmm, not sure if I'll do likewise. Don't think I've played COD for 3/4 years!
    The Alphabet Game #3
    Try your luck at winning any trophy in your game but you must go in order from A-Z in the alphabet!
    Click here to find out more and join in!

  8. #8
    Join Date
    02-03-12
    Location
    Poland/Lodz
    Posts
    3,732
    vCash
    6500
    I saw footage from Beta and... Are they serious? That's ripping off BF1 . Plus still no vehicles, still small maps. No thanks. At least BF1 is improving with their DLC program and what fans want to see. CoD does not. For years now ;(.

  9. #9
    Join Date
    06-03-12
    Location
    Sydney, Australia.
    Posts
    2,280
    vCash
    44600
    release day, yay!

  10. #10
    Join Date
    31-10-11
    Posts
    21,272
    vCash
    3000
    Can't see myself getting this. Doesn't seem worth it. Missions could be completed in quick succession so I only played online with the clan which doesn't happen anymore
    The Alphabet Game #3
    Try your luck at winning any trophy in your game but you must go in order from A-Z in the alphabet!
    Click here to find out more and join in!

  11. #11
    Join Date
    06-03-12
    Location
    Sydney, Australia.
    Posts
    2,280
    vCash
    44600
    Either I've got really shit or it's way harder this year. My kill:death ration is terrible, lucky to be 1:5 ratio now


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    Join Date
    06-03-12
    Location
    Sydney, Australia.
    Posts
    2,280
    vCash
    44600
    Best story/campaign for a COD game, very good.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •